Vuff... Ette voi arvatakkaan kuinka mukavaa oli käydä eilen eläinlääkärillä. Mä tunsin oloni vallan mainioksi, helutin häntääni sisälle mennessäni innoissaan, taisi joku juoksuinen tyttö koira ollut juuri vierailulla, sillä hajut olivat niin mahtavat et mun täytyi hieman kuolatakin.

No joo mut eihän mun olemus tietenkään riittänyt todisteeksi et kaikki on ok, vaan noi kaks jalkaiset tarvii toki faktoja. Ei muuta kun taas tassu ojennukseen ja verta luovuttamaan. Sitten odotusta ja äippä sillä välillä kyseli taas kaikki mahdolliset mieltä askarruttaneet asiat itselleen selviksi. Eli stressi on isoin tekijä joka voi laukaista taudin päälle. Mut minä nyt en tunnetusti stressaa oikeen mistään asiasta, tuo hermorakenne on nääs mun valttikortti Silmänisku, joten lääkäri laittoi helteen piikkiin tämän puhkeamisen. Helle on kuulemma monella laukaissut tänä kesänä kaikenlaisia sairauksia.

Sitten oli faktojen aika, jee ei mun olotila ollut valeita luonnut, leuk arvot olivat laskennet huimasti ollen lähes normaali lukemissa 11400.  Ja vasta-aine testin jälkeen Diagnoosi on Borrelioosi (anaplasmoosi) ja jatkohoitona jatketaan vielä toista antibioottia, jotta ei tauti jäisi krooniseksi, voidakseen iskeä esiin milloin sattuu. Jos nuo mun arvot eivät olisi laskeneet noin hyvin olisi jatkettu kahdella antibiootilla ja mahdollisesti vaihdettu vielä välillä laatuakin. Mut onneksi läskivat näin hyvin, lääkärikin sanoi ettei olisi uskonut, että nuo arvot ihan noin hyvin laskee, hyvä näin.

Parin kolmen viikon päästä mennään viel yhteen kontrolliin kun lääkitys on loppunut, ihan vaan varmuuden vuoksi (äippä halus). Hymy

Hyvää loppu kesää  kaikille ! Cool